شرمنده ام آقا...!
درباره وبلاگ

به وبلاگ امام زمان خوش آمدید این وبلاگ جهت بیشتر آشنا شدن با امام زمان و همچنین مطالب مذهبی و مناجات با خدا در خدمت همه عزیزان هست. اگر کمکی از بنده بر بیاد در خدمت هستم.التماس2آ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یا صاحب الزمان و آدرس http://ya.sahebzaman.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 670
بازدید کل : 167724
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 763
تعداد آنلاین : 1

سر راهت در انتظارم برده هجرت صبر و قرارم جز ظهورت ای گل زهرا به خدا حاجتی ندارم . . .
کد لوگوی ما

یا صاحب الزمان

کد متحرک کردن عنوان وب

تو امام عصری و عصر جمعه های من این همه دلگیر! گنهم چیست که در مرداب خویش افتاده ام گیر . . . Online User بارش یامهدی
یا صاحب الزمان
آقا جان دیدارت دل چسب و دوریت دلگیر است، دوریت را به شوق دیدارت سر می کنیم
دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : بی وفا و عشق ثارالله       

 

 تو که اگه اراده کنی دست غیر مسلمونا رو هم میگیری و از آب و گل در میاری ، آقا جان ! آیا وقت آن نرسیده که همدم رو سیاهی مثل من باشی ، و من هم مثل همة خوشبختای دنیا به خودم ببالم که یه آقائی ، یه بزرگواری هست که همه عشق منه ، و منم بگم اگه یه روز نبینمت میمیرم ؟!!! تا کی ...؟ نه ..... چشمهای من لیاقت دیدن روی تو را ندارد ، روی تو زیباتر از آن است که من درکش کنم . مولاي من ، من تو را واسطه قرار ميدم و از خدا مي خوام كه توفيق بده تا گناه نكنم  ، خدایا به همه ما توفیق بده گناه نکنیم و شرمنده روی حجتت نباشیم شاید  به اين وسيله مقدمات ظهور آن عزیز رو فراهم كنيم.   آقاجان من خودمو قابل نمیدونم حتی اسمتونو به زبون بیارم ، اما از شما می خوام که قابلم کنی .

 

  یا صاحب الزمان کوه گناه بین من و تو رو حائل کرده اگه من نافرمونی میکنم به خاطر جهلمه والا دلم برات پر میزنه ، اونائی که به جدت علی پشت کردند هم جاهل بودن اما آقا من که دیگه دست به روی مادرت بلند نکردم ! من که جدت رو آزار ندادم !  من که آب به روی کودکان اهل بیت نبستم ! من شما رو دوست دارم ،آقا جون دستمو بگیر ، شاید آدم بشم ، شاید سر به راه بشم !

 

 آقا جون هر چه تو خوبی من بدم ، اما مکن از خود ردم .

 

آقا جان با اين كه خيلي گناهكارم اما هميشه میگردم ببینم کجا اسم توست ،  ببینم کجا عزای جدت برپاست ، منِ روسياه هم ميام با همه شرمندگی و خجالت باز صدات ميكنم ، ميگم آقا جان دارم توي مشكلات غرق ميشم ، جز خداي متعال و شما اهل بیت كسي نيست كه به فريادم برسد.

 

 یا صاحب الزمان ! دلم گرفته از خودم و گناهام ، از مردم و چند رنگي آنها ، از زمان وگذر سريع آن و از فراق ، كه چه جانكاه و طاقت فرسا و دنيا كه چه مفتون كننده است و مايه فراق .

 

آقا جون من به چه عملم بنازم ؟! به نمازهام که بوئی از خشوع نداره ! به عبادتم که ناقصه ! به قرآن خوندنم که روی کسالته یا به عمل خیری که توی زندگیم نیست و اگه هست بوی ریا میده !!!

 

اللهم نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة امامنا و کثرة عدونا و قلة عددنا . آقا جون رو سیاهم رو سیاه اما سلام من رو بپذیر، خطا کارم ، گناهکارم ، اماتو کمک کن که دیگه خطا نکنم.

 

 

آخه من کی آدم میشم . از اینکه هستم و تو رو ندارم ، از اینکه یاد میگیرم و فراموش میکنم ، از اینکه توبه میکنم و میشکنم . از اینکه وعده میکنم و عمل نمیکنم ، آقا جون باید اینبار خودت یه کاری بکنی ، یه کاری کن اینبار دیگه توبه ام توبه نصوح باشه  . آقا جون کمکم کن ، که بدون تو نمیشه ، در همه حال یاد تو اگه نباشه ما رو غفلت میگیره .

 

آقا جون من هموني ام كه وقتی به خودم نگاه میکنم میبینم چقدر ازت دورم و وقتی به تو فکر میکنم میبینم چقدر به من نزدیکی ، من هموني ام كه دستش رو گرفتي و از خواب غفلت بيدارش كردي هموني ام كه نمک میخوره و نمكدونو میشکنه همونی ام که با يك لحظه غرور و غفلت دستش از دستت جدا میشه ، هموني ام كه فكر میكردم فقط منم كه به تو دل داده ، اما وقتی تو اين راه قدم گذاشتم فهمیدم  ای بابا چقدر عقبم . دیدم که همه جلو زدن  ،ديدم خيلي دور شدم ، بله من همونم آقا ، رو سياهم آقا رو سياه  ، چه كنم ، سعي میكنم گمراه نشم ، اما من كه راه رو بلد نيستم . اگر عمرم سر بیاد و فرصت هم از دست بره . چه كنم؟ من با این اعمال زشت خود نمک به زخم تو می پاشم اما امیدم به کرم توست و خودت فرمودی که شیعیان خود را یک دم تنها نمی گذارم ، البته اگر ما شیعه شما باشیم .

اما آقا جان با همه اینها خدا را شکر که اجازه دادی اسمتو ببرم .

آقا کمکم کن!!!

 


نظرات شما عزیزان:

عشـــــــق و جنــــــــون
ساعت23:34---25 ارديبهشت 1391
سلام دوست مهربون ممنونم از حضور زیبات



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: